Make up Ur Mind.

gaah, lång dag i skolan idag. alla dagar utom fredagen är dock lika långa men den här dagen kändes extremt låååång! Och när ja kom hem o bara längtade efter att få slänga mig framför tv:n och kolla på film kommer jag ihåg att jag har två läxor som ska in IMORGON och en till FREDAG. aah dör, har inte gjort klart dom än.. ska göra det strax.. Ja men jag MÅSTE göra dom strax iallafall. Fast jag orkar inte tänka. lala.. skitsamma, jag är väldigt trött och JAG VILL HA ETT PLAYSTATION 2!! :C *ledsen* Hoppas mamma köper ett till mig :D<33 Vore brabrabra! :D) Imorgon har jag min EXTRA ENGELSKA vilket ´jag är förvånad över att jag har eftersom jag är en av de tio bästa i min ENGELSKA LITTERATUR klass. men det är väldigt roligt att ha den klassen, känner mig duktig :D Synd bara att inte Fiona går i min klass :C hade vaart kul!

Aja, hoppas folket har de bra! Saknar brorSimon litegranna och nu ska jag plugga. usch! Hejhej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0