UTELÅST! :C

Gaaah.
Så jag går hem från skolan ganska segt (en halvtimme) och bara längtar efter värmen inneomhus och när jag väl lyckas ta mig till dörren. *DIES* Den var låst! :C jag har inga pengar på mobilen heller så ja kunde inte ringa mamma heller. Så jag satte mig ner på backen och gjorde det bästa av situationen, jag började läsa. Geografi - inte like kul som det låter. Sen självklart skulle det börja regna osså, tack och lov hade jag ett litet paraply i väskan så jag klarade mig undan de mesta. Sen slutade det regna men jag var för lat för att fixa undad mitt paraply ^^ Jag fortsatte läsa och när jag hade suttit där i 40 minuter ringer pappa och frågar om jag har kul ( han trodde att jag va på stan eller nått) då berättar jag att jag sitter utanför ytterdörren och att alla grannar stirrar på mig! :O Att kaga till pappa hjälpte inte. Jag fick ändå sitta och försöka hålla värmen (för jag va dum nog att inte springa runt o värma mig) i en timma och 45 minuter! :C de e illa! Jag fryser fortfarande... *dies*

Skolan va kul idag, lite iallafall, Matten va lääskig! :O
Mr Agnew; Miss Arvidsson can you stand up please? And Miss Montgomery? (hej min stavning suger)
(Jag och Heather ställer oss upp och alla tittar på oss)
Mr Agnew säger några namn till och dom ställer sig osså upp)
Sen säger Mr Agnew att vi va duktigast på gårdagens mattegrejjsimojs :D
*stolt*  

Min dag ägde! :D Hoppas alla får en kulig helg! :D<3

Ni får en ful bild på mig för jag har tråkigt!<3

Kommentarer
Postat av: angie

Lol, been there, done that!! :C like a thousand times!!!

2009-11-07 @ 16:41:08
URL: http://peach.blogg.se/
Postat av: Jennie

stackare... att du inte typ, gick iväg någonstans? typ bibloteket eller nått? hehe

2009-11-10 @ 17:09:37
URL: http://jenniebeigrund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0