Halloween

Helloow. Halloween i år firas ensamt, kusinen Jess skulle ha kommit men de gick inte :(  Nisse , Anna o barnen är här, alltid underbart med tre ungar under fem års ålder som ..  STIRRAR PÅ EN!?? :O läskiga småbarn. Men jag måste erkänna att Olle e lite söt, han är Dracula och sitter tjugo cm från tvn som spelar Pippi på circus ^^ Har två prinsessor & en häxa i min soffa .. dom e också lite söta, när dom inte stirrar på mig iallafall. Ensam Halloween, det suger. Menmen, jag får väl försöka spendera NÄSTA halloween med kusinen ?<33

Halloween ska vara läskigt, men tydligen inte i år, hittade en SCREAM 3 som ja tror e Jessicas? Vet inte varför den är här men här är den ^^ ska kolla på den sen och låtsas bli rädd. Just nu smäller småbarn raketer utanför mitt hus och jag + fyra småbarn tittar på Pippi.

Hoppas resten av världen får en ycket bättre Halloween än jag! Hade bäst sverige folket, Northern Ireland wishes sweden a Happy Halloween!


Kommentarer
Postat av: Angie

Haha, jag tycker att det låter som att du haft det roligare än jag xD



btw, vill du att jag länkar till din blogg via min eller något, är rätt tomt där xD

2009-11-01 @ 00:05:34
URL: http://peach.blogg.se/
Postat av: Jessica

NÄSTA ÅR SKA VI FAN FIRA HALOWEEN TILLSAMMANS, OCH JAG HOPPPAS NÄSTAN ( FÖRLÅT ) ATT DU BOR KVAR PÅ IRLAND FÖR DÅ KAN AJG KOMMA I SOMMAR OCH DET SKULLE VARA AWSOME, DÅ SKULLE VI FLYGA FÖRBI ÖVERALLT OCH LETA EFTER GERARD BUTLER :D<3

2009-11-03 @ 20:11:59
URL: http://thearvidssonaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0